Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

Wspomnienie

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

Kawusia
Ja mam dobrze bo nie znam go i nie mam zdania.Pamiętam tylko że raz przyszedł na wątek na którym rozmawialiśmy wszyscy,tematu nie pamiętam ,ale był zajmujący bo nawet Szuwar brał udział w dyskusji.Była też Ana do której się doczepił bez powodu,i nie reagował na jej niechęć do rozmowy z nim,i cały czas kierował w jej stronę słowne zaczepki.
Pisał jej że jest sama i będzie sama,bo i wytykał jej różne rzeczy.Wątek nie był na ten temat,i Ana wyrażnie nie chciała z nim rozmawiać.Jakoś mnie tym zraził do siebie że uciekałam od rozmowy z nim,bo sprawy prywatne Any nie powinny go zajmować,jeśli ona sobie tego nie życzyła.Bardzo to nie smaczne jak ktoś wciubia nos w nie swoje sprawy i jeszcze upublicznia niektóre rzeczy bez wyrażnej zgody tej osoby.Nie byłam świadkiem nawet połowy rozmów,ale nie widziałam żeby Ana go atakowała i ubliżała mu,wiec gość jest po prostu niekulturalny i nie wychowany pomimo swojego języka jakim się posługuje na forum.To wszystko co mogę powiedzieć na jego temat,staram się być obiektywna.

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

zacny suchar, milordzie;)
Nie do końca jest jak piszesz, oboje wzajemnie się wywoływali, czasem częściej Ana Rata, innym razem przeciwnie. Niepotrzebnie dajesz się prowokować Wojtkowi, to temat do przerobienia głównie przez w/w.

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

kapitanwojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
DEMENTI
Nigdy nie bylem i nie jestem Ratem ani wujciem !!!  (powinienes to wywrozyc magiku)

Kiedys wszedlem na Marsa i podpisalem sie swoim imieniem: Wojtek. Wtedy ten czarny nielot kazal mi spadac bo wojtek to jest on i TYLKO on.
Od tej pory opowiadam o SOBIE, swoim zyciu, snach, marzeniach, arkanach Magii, nawale prac roznych itp.  Czasem poruszam inne tematy, ktore czerpie ze sciennego kalendarza czy internetu.
Jako Mag podpisywalem sie wojtek*** Teraz kapitanwojtek.
Nie awanturowalem sie z Anna.

PS.  Twoj wiek, 60+ imienniku, ktory sam zdrachiles to chyba nie powod zeby sie tak wsciekac nie tylko na mnie ale przede wszystkim  na te osoby, ktore ze mna rozmawiaja. To nie stadko twoich perliczek indorku >:DDD

gul, gul. gul. googiel >:)))
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

czarownica bywalczyni
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zacny suchar, milordzie;)
Nie jest to prawdą co piszesz suchar. To RAT od początków powstania forum doczepil sie do Any . A TYLKO z tego powodu że tak jak teraz anonimowo dostawil sie do Wojtka, tak samo anonimowo atakował Ane. Ta  publicznie na forum oświadczyła że to Rat,ale on się wyparl i powiedział ze to pomówienia, nieprawda. I stwierdził że to ona przyczyniła się do tego, że on w późniejszym czasie tak postępował. Ale znając Rata przebieranki jak na tamtejszym forum jak i tu, stwierdzam że Ana miała rację a Rat,to kłamca. Potem w obronie Any stanął Szuwar, co potem Serenitkę  doprowadzalo do furii że Szuwar tak ją broni. ANA NIE DAWAŁA SOBIE W KASZE DMUCHAĆ I SIĘ BRONIŁA ale Serenitka orzekła ze ona tak celowo i ze robi z Szuwara klauna. I to najmocniej Ane zabolało. Cdn widać było tutaj.

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

zacny suchar, milordzie;)
Wojtek, z dulszczyzną masz trochę racji, sporo tego w relacjach rzekomo życzliwych sobie forumowiczów. Najwięcej u tych natchnionych boskim światłem. Choć zapewniają o miłości jaką mają w sobie wyraźnie wyczuwa się fałsz i obłudę jak wypowiadają się o kimś kto im wytknie dysonans. Obierają się jak z cebulki i zioną ogniem hipokryzji:) Groteska,  ale bywa również twoim udziałem:)
1234 ... 10