Przedwojenna Warszawa w kolorze 1938 [oraz inne archiwalne filmy]

Re: Przedwojenna Warszawa w kolorze 1938 [oraz inne archiwalne filmy]

"Przejazd przez Los Angeles lat czterdziestych XX wieku w kolorze"

Re: Przedwojenna Warszawa w kolorze 1938 [oraz inne archiwalne filmy]

"Warszawa w 1940 roku na filmie żołnierza niemieckiego"

"Świetny materiał filmowy ukazujący Warszawę w 1940 roku. Film został nakręcony przez żołnierza niemieckiego."

Re: Przedwojenna Warszawa w kolorze 1938 [oraz inne archiwalne filmy]

„Polska, Warszawa w kolorze 1930s [60fps, Remastered] z dodanym dźwiękiem”

„Cudowne podróże w czasie w scenach ulicznych Warszawy i Krakowa”

Re: Przedwojenna Warszawa w kolorze 1938 [oraz inne archiwalne filmy]

„Najlepsza przemowa w historii”

Finałowa scena komediodramatu Charliego Chaplina z 1940 r. pt. "Dyktator".

https://streamable.com/9qh6ga

Re: Przedwojenna Warszawa w kolorze 1938 [oraz inne archiwalne filmy]

„8 marca - Dzień Kobiet. Polska Kronika Filmowa 11/69”

Re: Przedwojenna Warszawa w kolorze 1938 [oraz inne archiwalne filmy]

MaryLou
Usmiecham sie na te wspomnienia..:)) Ooo...1.17 min to ja...:)

Re: Przedwojenna Warszawa w kolorze 1938 [oraz inne archiwalne filmy]

Sputnik
Społeczne poświęcenie... Eh! Dobranoc :)

Re: Przedwojenna Warszawa w kolorze 1938 [oraz inne archiwalne filmy]

„Katowice na kolorowym filmie z 1974 roku”