Przedwojenna Warszawa w kolorze 1938 [oraz inne archiwalne filmy]

Re: Niepublikowany film Warszawa 1939 r.

warszawiak
Gdyby coś Ci jeszcze "wpadło w ręce" - bądź uprzejmy tu podać. Bardzo chętnie obejrzę.
Pozdrawiam również. ;)

Re: Niepublikowany film Warszawa 1939 r.

MaryLou
Hej Warszawiaku:) A Pieniny w kolorze moga byc?;)Wlasnie sie wybieram w przyszlym tyg.:) Ups,to nie ten watek. Pozdrawiam serdecznie. Wspomne to piwko z Wami:)
Co do Warszawy w wojennym kolorze to ciekawe byly losy tego dziennikarza ang.czy ameryk /nie pamietam/ ktory fotografował Warszawe podczas wojny kolorem..ale to juz inna historyja...Kiedys wkleje cos.

Niedziela w Warszawie (1938)

Niedziela w Warszawie (1938)

Re: Przedwojenna Warszawa w kolorze 1938 [oraz inne archiwalne filmy]

"PoLin, Okruchy pamięci"

Re: Przedwojenna Warszawa w kolorze 1938 [oraz inne archiwalne filmy]

Podróż przez Paryż  pod koniec lat 90. XIX w.

Re: Przedwojenna Warszawa w kolorze 1938 [oraz inne archiwalne filmy]

Moskwa, 1896 r.

"Odnowiona wersja filmu z 1896 r. nakręconego przez Charlesa Moissona z Lumiere Company."

(9 lat przed rewolucją rosyjską w 1905 roku).

Re: Przedwojenna Warszawa w kolorze 1938 [oraz inne archiwalne filmy]

da®®io
podaję linka do strony traktującej o wydarzeniach w Łodzi z roku 1914 podczas 1 Wojny Światowej

http://web.archive.org/web/20100112104850/http://www.astral.lodz.pl:80/bimar/lodz%20I%20wojna%20swiatowa.htm

Re: Niedziela w Warszawie (1938)

Podróż przez Nowy Jork w 1911 roku