Przedwojenna Warszawa w kolorze 1938 [oraz inne archiwalne filmy]

Re: Przedwojenna Warszawa w kolorze 1938 [oraz inne archiwalne filmy]

„T.Love na Agrykoli - Pierwszy dzień wiosny - 20 marca 1992 r”.

Re: Przedwojenna Warszawa w kolorze 1938 [oraz inne archiwalne filmy]

„Łódź oraz dworzec Łódź Kaliska w 1979 roku"

„Łódź w okresie PRL-u, pod koniec lat 70. XX wieku a dokładniej w 1979 roku. Wyjątkowe, unikatowe nagranie dawnej Łodzi, ścisłego centrum Łodzi oraz dworca kolejowego (PKP) Łódź Kaliska wykonane przez Claude Lanzmanna i jego ekipę podczas przygotowań do filmu 'Shoah'".

Re: Przedwojenna Warszawa w kolorze 1938 [oraz inne archiwalne filmy]

Przyłaszczka
Bardzo ładna architektura. Szare budynki, ale za to ludzie bardziej kolorowi niż teraz. Mało samochodów, prawie nie ma ruchu na ulicach. Tak to można jeździć
🦋🦋🦋
12345