TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO CENZURALNY ZAMORDYZM

dziewczyna z perłami
A więc Darrio chodzi o Ciebie a nie wulgarymy. "Ania" nadal istnieje jakby niewielu obchodziły wynaturzenia.
Kiedyś założyłam o niej wątek, ale...Lothar ją lubił!  Nie masz szans, skoro "Ania" z tobą wygrywa.

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO CENZURALNY ZAMORDYZM

dziewczyna z perłami
No i przegrałeś Darku.  Będziesz musiał się poprawić w odosobnieniu...cha, cha, cha......

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO CENZURALNY ZAMORDYZM

da®®io
nie uważam, ze przegrałem, bo większośc nie popadła w chęć cięcia-lothar ma przytarty nos i to on może czuć niedosyt bo jego pozycja osłabla a ja nie jestem awanturnikiem tylko ambitnym facetem i milo także potrafię pisywać jesli tylko zechcę, a co do Ani ja jej nie odpuszczę takie chamskie zaczepki, moimi przeciwnikami nadal jest drapak i lothar i nic się nie zmieniło w tej materii

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO CENZURALNY ZAMORDYZM

Czy przymilnie? no nie wiem , na zdjęciu jestem uśmiechnięta :)

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO CENZURALNY ZAMORDYZM

da®®io
lubię patrzeć kobietom w oczy:)  a mozesz przywrocic dla mnie ten awatar z oczkiem bo bardzo go lubię-bo ten las jakoś mi nie pasuje-jeszcze raz dzieki za wsparcie, pa:)

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO CENZURALNY ZAMORDYZM

Wenus
A co Ci się w lesie nie podoba? Może dzik za krzakiem ;)

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO CENZURALNY ZAMORDYZM

da®®io
każdy lubi się inaczej bać-jeden się boi dzika, a druga nietoperzy:)

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO CENZURALNY ZAMORDYZM

Wenus
O! nietoperzy też się boję! A najbardziej to wszystkich żmij i węży! brrr