TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA

.-3

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO

.-3

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO

bez podpisu
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-3
Ale Ty jesteś ciekawska - Wszystko w swoim czasie :)
.-3

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO

.-3

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO CENZURALNY ZAMORDYZM

Forum Sylwii już odblokowane, alarm odwołany, to pewnie były tylko ćwiczenia :)

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO CENZURALNY ZAMORDYZM

da®®io
ale nie dla mnie, ja mam szlaban bo nie dokonałem samokneblowania:)))
-napisałbym do niej parę słów na priv, ale wtedy to byśmy na ostro korespondowali do poniedziałku:)

[...]

Uważam, że nic takiego strasznego nie napisałeś, za co powinieneś być zbanowany. Przedstawiałeś tylko własną opinię na temat działalności Lothara.  Drapak w tym samym wątku też sobie nie żałuje różnych uwag. Został zbanowany? Chyba nie...

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO CENZURALNY ZAMORDYZM

-napisałbym do niej parę słów na priv, ale wtedy to byśmy na ostro korespondowali do poniedziałku:)
Napisz do Sylwii na priv, czasami z takiej ostrej korespondencji może narodzić się prawdziwa miłość ;)

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO CENZURALNY ZAMORDYZM

niewielka to strata
Niezalogowani nadal nie mają tam wstepu.
123456