TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO CENZURALNY ZAMORDYZM

dziewczyna z perłami
Serenity stworzyła prywatne forum i zapewne ustaliła już sobie, że chce przebywać z ludźmi o określonej, podobnej mentalności i spojrzeniu na świat, a wszelka myśl, której nie rozumie albo z którą się nie zgadza zakłóci jej status quo.
Właściwie to jestem zadowolona, że lothara i motylka zamknęła poza mój świat, bo kusiło mnie jeszcze, aby tam zajrzeć.

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO CENZURALNY ZAMORDYZM

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez niewielka to strata
Sylwia najlepiej niech zamknie "swoje" forum, albo jasno zaznaczy, że to wyłącznie forum Kółka Wzajemnej Adoracji ;)))

Jak nie wyluzuje z tą swoją "parodią rządów":))), gdzie ludzie muszą się z nią we wszystkim zgadzać, pisać zgodnie z jej "wskazówkami" itpd, bo inaczej ban, albo jakaś inna śmieszna kara!:DD, to jeszcze chwila, a nie będzie miała kim rządzić :)))

Atlantyda w takiej formie, jak oczekuje Sylwia, to widać dla niej forma dowartościowania.
Ewidentnie lubi rządzić nawet za cenę ośmieszenia graniczącego z żenadą.

Z niej to typowy Nikoś Dyzma, "dorwała się" do "sławy i hwały" i w tym zasmakowała.
Próżna, pusta, bez wyrazu, ale ma "władzę" i nie zawaha się z niej skorzystać he he...
Widać mocno niedowartościowana osóbka, niestety :)))

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO CENZURALNY ZAMORDYZM

Wenus
Cześć Jola :)  A ja, jako nikogo nie adorująca w żadnym kółku, nie czuję się dyskryminowana ;)
Tu natomiast nie mogę się zalogować, nie wiem co jest grane...?

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO CENZURALNY ZAMORDYZM

dziewczyna z perłami
Ja uważam, że to nie ona rządzi, ale jej przyjaciele i doradcy. To tylko tak wygląda, jakby ona była królową. Ona nie ma na to sił i własnych pomysłów. Nie pytaj skąd wiem.

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO CENZURALNY ZAMORDYZM

Wenus napisał/a
Cześć Jola :)  A ja, jako nikogo nie adorująca w żadnym kółku, nie czuję się dyskryminowana ;)
Tu natomiast nie mogę się zalogować, nie wiem co jest grane...?

Hejka Wenus, nie czujesz się dyskryminowana, bo poruszasz się w "bezpiecznych" tematach :)

A tu najpierw musisz się zarejestrować :)

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO CENZURALNY ZAMORDYZM

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Ja uważam, że to nie ona rządzi, ale jej przyjaciele i doradcy. To tylko tak wygląda, jakby ona była królową. Ona nie ma na to sił i własnych pomysłów. Nie pytaj skąd wiem.
Do pewnego stopnia się zgadzam Perełko, niemniej inteligentna osoba zorientowałaby się, że jest "adorowana" również dla podsycania niefajnych klimatów, a czasem nawet ogólnego śmiechu zabawowiczów tego rodzaju.
Niech żyje próżność! :D
.-3

[...]

Cześć Wenus. Z tego, co widzę, to masz już zarejestrowane konto na tutejszym forum, więc spróbuj sobie przypomnieć dane do logowania (adres e-mail i hasło).

Jeśli ich nie pamiętasz (być może na forum Sylwii masz inne), to możesz skorzystać z opcji przypomnienia hasła :)