TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA

.-3

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO

.-3

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO

he he he!
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-3
Ana,coś tak wypiękniała?
[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez he he he!

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez he he he!
he he he! napisał/a
Ana,coś tak wypiękniała?
Ana teraz, to taka mała czarna (fajna) ;p
.-3

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO

.-3

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez he he he!
prawdopodobnie to przeze mnie zablokowała dostęp dla "anonimków" bo nie usłuchałem jej sugestii, zebym sobie na 2dni założył knebel, bo piszę niezgodnie z jej odczuciami -dlatego sorki