TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA

TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA

to jest Atorytatywne Kneblowanie, gdyż w Polsce obowiązuje konstytucyjna " wolność słowa i przekonań " Banowanie to jest poważne narzędzie dyscyplinujące i moze byc jedynie stosowane wobec cięzkiego naruszenia Regulaminu, a nie wg. widzi mi się Administratora który niedopuszczalnymi metodami cenzuralnymi chce ukierunkowywać forumowe dyskusje DOROSŁYCH LUDZI

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO

da®®io
wykonałem tę wiadomość z sąsiedniego forum, aby zaprotestować takiemu traktowaniu niewygodnych forumowiczów

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO

Też nie mogę wejść na forum Sylwii, a przecież napisałem tylko, że Lothara nie ma na forum w każdy piątek i sobotę (do wieczora), więc jego odpoczynek od forum nie wynika wcale z zastosowania się do polecenia Sylwii, tylko z jakiegoś obowiązku :)

Po tym tekście nagle nie mam już uprawnień,  żeby tam pisać (zostałem zbanowany prawdopodobnie) ;)

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO

Marcin, napisałem ten wątek bo myślałem, że uda mi się go wysłać na tablicę Atlantydy, ale tamto forum jest zablokowane na transfer przychodzący, teraz po moim wystąpieniu Serenity zablokowała dostęp do forum-to co ona tam robi zaczyna być chore i bardzo frustrujące, czy ona myśli, że po takich jazdach urośnie jej autorytet? dobrze, że nas nie bije po łapach i nie ciągnie za ucho

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO

he he he!
Ja Darrio nawet  nie wiem o co ci tak dokładnie biega,ponieważ jako niezalogowana nie mam wglądu w to forum.Taka jest decyzja władczyni Atlantydy.
.-3

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO

.-3

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO

Walczymy o wolność słowa ;)

Re: TAKIE TRAKTOWANIE UŻYTKOWNIKÓW FORUM ATLANTYDA TO

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez he he he!
he he he! napisał/a
Ja Darrio nawet  nie wiem o co ci tak dokładnie biega,ponieważ jako niezalogowana nie mam wglądu w to forum.Taka jest decyzja władczyni Atlantydy.
A ja jestem tam zalogowany i tez nie mogę pisać ;)