Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy

Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy

a jak bedzie meczyk Widzewa  i bede chcial go skomentowac i gdzie ja biedny znajde ten watek? :)))

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

Lwiczka9
Darku, ciezko mi bylo szukac twego sportu...teraz poprostu od razu na glownej napiszesz emocje i relacje,a my sie odniesiemy:) bedziesz mial wiecej fanow:) ups,widzew oczywiscie:) te tematy tam wiedly i gadales sam ze soba....Zmykam Na WERSAL.PRAWO KRWI. Nie panikuj:)

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

Po prawej stronie jest wyszukiwarka (górny, prawy róg). Całkiem sprawnie działa. Wpisujesz w okienko np. "Widzew" i masz wątek

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/template/NamlServlet.jtp?macro=search_page&node=1&query=Widzew&n=1

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy

ok, poradze sobie - tam jest tylko 18 stron, ale skoro byles za moim zdaniem to czemu ulegles?

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

Sorki Darku, ale mi jeszcze nic nie wisi ;)

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

ok, poradze sobie - tam jest tylko 18 stron, ale skoro byles za moim zdaniem to czemu ulegles?
Nie uległem, tylko wysłuchałem głosu większości. A większość była za pojedynczą tablicą główną. Takie głosy pojawiały się już od dawna

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy

no to moze przypnij kosz, i watek na skargi bo to wszystko fruwa:)

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

Anna.
Szuwarku, nie tłumacz się nikomu, zrobiłeś co uznałeś za stosowne w danej chwili i KONIEC.
Dopasujemy się lub nie, a niezadowolony zawsze się znajdzie.
Wiesz może co się stało z Dziewczyną?
12345