Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

sputnik
Tak mówił JFK przy Check Point Charlie w czasie podziałów. Mój kochany Berlin stał się ofiarą haniebnego zamachu przez fanatyka, który został zaproszony przez otwartych na ludzi z całego świata. Jestem zdruzgotany sytuacją geopolityczną i co gorsza nie ma recepty na rozwiązanie. Powiem Wam ciekawostkę -chociaż trzymam się z dala od teorii spiskowych ale krążyłem rano przy ambasadzie Niemiec i tam stał radiowóz na sygnałach. Pracownicy tejże placówki palili nerwowo papierosy. Teraz sobie myślę, że wywiad Niemiec miał jakieś info o tym, że coś może się wydarzyć tylko nie wiedzieli gdzie. Sorry ale mam łzy w oczach także dlatego, że zabili mobila na polskich blachach. Mam nadzieje, że fanatycy mają translator i przetłumaczą sobie NIE ODBIERZECIE NAM RADOŚCI Z ŻYCIA! Pozdrawiam Berlin jestem całym sercem z Rodzinami ofiar! Zum Wohl! https://youtu.be/9HhaO0tY8Zo

Re: Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

Kawusia
Witaj Sputniku właśnie weszłam na wiadomości i jestem w szoku.Ta ciężarówka miała polskie nr.

Re: Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

Wiliam
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Sputniku czy to oznacza że już rzuciłeś się ze swoimi kredkami na asfalt - przeciwstawić się islamskiemu terrorowi?
Dziś jesteś Berlińczykiem wczoraj byłeś Brukselczykiem niedawno Nicejczykiem a rok temu Paryżaninem?
 Wystarczy być  myślącym człowiekiem, Sorosz nie sprowadził ich do europy by wsparli swoją pracowitością ,,leniwych Niemców" ta armia została tu ściągnięta by wywołać chaos, strach, pogromy , gwałty i pożogę czyli wojnę.
To kolejny obywatel Polski- kierowca, który został zabity przez islamskiego terrorystę po tych z Madrytu , Londynu, NY, Paryża, Brukseli Nicei, itd Już ci pisałem że moi dziadkowie mieszkali do 38 roku na Charlottenburgu ale ja nie czuję się berlińczykiem nic nie poradzę Niemcy mają co mają na własne życzenie, współczuje im, ale zbawianie całego świata jest nierozsądne i okazuje się bardzo kosztowne. Aż się boję co się może stać w sylwestra gdy te hordy wyjdą na ulicę a każda akcja wywołuje reakcję. Ciekawe czy słyszałeś o 12 latki islamskim który podłożył bombę na jarmarku świątecznym w Ludwigshafen - szczęśliwy przypadek spowodował że nie doszło do nieszczęścia.

Re: Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

sputnik
Co mnie tu z kredkami??? Będzie ogłoszona mobilizacja to pierwszy pobiegnę do WKU! Czy możesz powiedzieć to samo? Służyłeś w Armii czy załatwiłeś sobie usprawiedliwienie? Bo służyłem jako ochotnik więc przegrasz licytację! Mam dosyć tych, którzy wycierają sobie patriotyzmem pysk!

Re: Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Witam. Wygląda na to, że porwali tę ciężarówkę a kierowca w momencie masakry już nie żył :(

Re: Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

sputnik
Nie mam stopnia oficerskiego i była już konwersacja na ten temat. Niemcy to nie ten naród co X-lat temu. To są serdeczni ludzie a poznałem ich wielu. Berlin jest miastem w którym mógłbym zamieszkać nawet dziś i czułbym się chyba lepiej niż tu. Zadam Tobie osobiste pytanie. Byłeś tam? Bo ja byłem kilkanaście razy i zawsze wracając z Braunschweigu zjeżdżałem z autobahnu by tam się pokręcić :) Super ludzie otwarci, ciepli. Raz tylko miałem nieprzyjemność jak przy Zoo Bahnhof Turcy mnie napadli i ukradli ramkę fajek :)

Re: Wszyscy jesteśmy Berlińczykami :(

Wiliam
Ale Sputniku ZOMOWCÓW już nie potrzebują, więc wróć do kretkowej broni :))
https://www.youtube.com/watch?v=5M3Ruomx1KY
1234