Wszystkim mamom...

Re: Wszystkim mamom...

Wenus
Czekoladki bardzo lubi ale ze względu na cukier nie bardzo jej wolno :/ Natomiast o kosmetykach też myślałam ale znowu kosmetyki? ;))) Ogólnie mama jest smakoszką herbat to może to byłby jakiś trop :) Zajadę do takiego sklepu co herbat mają od groma i ciut, ciut :)) i coś jej wybiorę, może jakieś zdrowotne.
A na razie zmykam, życząc miłego łikendu :)

Re: Wszystkim mamom...

Mnie by się podobało być żoną rozbójnika ;DDD
Zmykam Jolu, bawcie się dobrze :)

Re: Wszystkim mamom...

Inna Anna.
W sumie to każde imię może być piękne.... jeśli właściciel/ka go pięknie nosi :)

Pięknie ujęte :-).

Re: Wszystkim mamom...

Inna Anna.
MariAnna, JoAnna. ..?;)

Z kolei moja siostra ma na imię Hania, a od dziecka każdy zwraca się do niej Ania. No może tata częściej Hanka :)), co się jej szczególnie nie podobało, bo kojarzyło z żoną Rozbójnika Rumcajsa! :DD

Mogłaby jeszcze być ZuzAnna, ale jest jedno z wymienionych przez Ciebie ;-).
I do mnie zwracano się Hanka, ale robiła to tylko jedna osoba i ma wybaczone ;-D.

Re: Wszystkim mamom...

Inna Anna.
Nawet jesli coś jest zabronione, od czasu do czasu, można zrobić wyjątek  ;-), zwariowalibyśmy odmawiając sobie wszystkiego  ;-).
Herbata, dla smakosza, jest dobrym pomysłem.
Wszystkiego dobrego Wenus :-).

Re: Wszystkim mamom...

Inna Anna.
Mnie by się podobało być żoną rozbójnika ;DDD
Zmykam Jolu, bawcie się dobrze :)

Teraz po ulicach chodzi tylu drwaloseksualnych ;-), może i rozbójników, i do wzięcia, rozejrzyj się  ;-))). Kto wie ;-)?!

Re: Wszystkim mamom...

Jola
Inna Anna. napisał/a
Mnie by się podobało być żoną rozbójnika ;DDD
Zmykam Jolu, bawcie się dobrze :)

Teraz po ulicach chodzi tylu drwaloseksualnych ;-), może i rozbójników, i do wzięcia, rozejrzyj się  ;-))). Kto wie ;-)?!

Fakt, akurat "drwali" wyjątkowo "obrodziło", nie trzeba się specjalnie rozglądać! :D

A ja to szukam w innej "branży", mix James Bond z Małym Księciem /Antoine de Saint-Exupéry/
....szukam i szukam tracąc nadzieję :)

Cudnego dnia Anno Inna :)

Re: Wszystkim mamom...

Ryo2
Jola napisał/a
Fakt, akurat "drwali" wyjątkowo "obrodziło", nie trzeba się specjalnie rozglądać! :D

A ja to szukam w innej "branży", mix James Bond z Małym Księciem ....szukam i szukam tracąc nadzieję :)
Czyli kobieciarza pijącego "wstrząśnięte nie zmieszane" z kimś kto się zakochał w róży i rozmawiał z lisem?
To byłby ciekawy mix :D

Pozdrowionka i radosnego dzionka Jolcia ;)