Wszystkim mamom...

Re: Wszystkim mamom...

Lwiczka9
Nie mowie,ze nie jestem zaszczycana ...W ogole troszke sobie dzokuję:)) Joke. Chodzi mi o to,ze nie mam oczekiwan. Dlatego jestem szczesliwa:) Coz...to nie sa zwykle odwiedziny cmentarne. Tam leza szczatki rodzicielki,wiec rzecz niezwykla. Mam ja na codzien  w sercu,ale w ten szczegolny dzien chce to "uczcic" swieczką i zywa róza... Pojdziesz tez do mamy? Obojetnie gdzie teraz jest. Tam czy tu.

Draznie mnie ten bot. Ide lulu. Fajnej soboty.

Re: Wszystkim mamom...

Inna mama
Stosunek do rodzicieli bywa różny...
Do wszystkich grobów mam setki kilometrów, nie wybieram się. Ja w ogóle wychodzę z założenia, że jeśli za życia czegoś dla kogoś nie zrobisz, to po śmierci jest mu to już niepotrzebne.

Re: Wszystkim mamom...

Lwiczka9
To daleko masz...i nie masz potrzeby....j
Ja swoje sprawy z mama uregulowalam za jej zycia i mialysmy trudna lecz piekna relację...teraz chodze do niej z przyjemnoscia,bo nie mam żadnych wyrzutow,za to jej inni bliscy skonfliktowani na sile teraz porzadkuja jej grob i sie scigaja...Ja mam juz spokoj. Oni juz nic nie załatwia. Trudny topic na noc. //  Sniła mi sie ,to znak,ze chce bym przyszla. Jej dusza jakos do mnie przemawia,choc generalnie to jestem..niewierzaca;)))) Do milego Anno,milo sie gawedzilo....

Re: Wszystkim mamom...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Inna mama napisał/a
;-) Mario, przynajmniej się postarajmy ;-), w dzień kobiet, to mężczyźni się upijają, kto wie czy jutro dzieci nie pójdą w ich ślady ;-).
Zależy czym mamy (którym wszystkiego najlepszego życzę) je ugoszczą . Jeżeli wyjdą z założenia że uraczą swe pociechy (dla uciechy ) czymś procentowym to róznie może być ;)

Re: Wszystkim mamom...

dlaczego?
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Mogłaś dać sobie jakieś inne imie a nie jak Ana, Kryśka albo Zośka. A nie kopiować Ane. Nie dość że, psulaś jej opinie, to teraz takie samo dajesz imie. nieładnie.

Re: Wszystkim mamom...

Jola
dlaczego? napisał/a
Mogłaś dać sobie jakieś inne imie a nie jak Ana, Kryśka albo Zośka. A nie kopiować Ane. Nie dość że, psulaś jej opinie, to teraz takie samo dajesz imie. nieładnie.

No masz!
A może byś się zalogowało, czyżby czyżyk Anuliny od rana z nudów prowokuje? :)

Poza tym Ana, to nie Anna, a przede wszystkim Ana to tylko nick.
Może taki, bo ładniejszy od prawdziwego szorstko brzmiącego na literkę D. :)

Jak zechce/sz, powie/esz.
Póki co, to Ty nieładnie się bawisz.

Re: Wszystkim mamom...

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Dziekuję i dołączam się, dla wszystkich mamuś wszystko co NAJ :))), tatuś musi poczekać do 23 czerwca, nie wiem dlaczego akurat tak, hmmm. ..

Troszkę inaczej, ech smakosze :)

:)

Re: Wszystkim mamom...

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Może.... to się ponoć nazywa działanie podprogowe :) W każdym razie imię masz bardzo ładne :)
123456