Wszystkim mamom...

Inna mama

Re: Wszystkim mamom...

Lwiczka9
Anno cieszmy sie tym wyjatkowym dniem:)
Wszystkim Mamusiom z forum zycze pieknego dnia i..zero wymagan wobec dzieci by cos nam ofiarowaly... Cudem jest ich istnienie samo w sobie...Pozdrawiam serdecznie ...Maria

Re: Wszystkim mamom...

Inna mama
;-) Mario, przynajmniej się postarajmy ;-), w dzień kobiet, to mężczyźni się upijają, kto wie czy jutro dzieci nie pójdą w ich ślady ;-).

Re: Wszystkim mamom...

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ale pamięci chyba można wymagać  ;-)?

Re: Wszystkim mamom...

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Kortez jest jak hipnotyk.  Przyłączam się do życzeń dla wszystkich Mam :) https://www.youtube.com/watch?v=q6BoNdPPgAo
PS. miałam przeczucie, że masz na imię Anna. Nie wiem skąd to mi się wzięło.... Pozdrawiam :)

Re: Wszystkim mamom...

Inna mama
Intuicja :-)? A może litery z nicku tak się w podpowiedź układały ;-)...

Re: Wszystkim mamom...

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Pamieci tak...ale i z tym bym nie przesadzala:))) Najlepiej samej kupic piwko i odkapslowac a zdziwionemu dziecieciu odpowiedziec co to za swieto dzis:)))) .Moze sie dolaczy i zaszczyci chwila rozmowy?:))) to byloby COS :))) KOLOROWYCH SNOW. Na cmentarz do mamy sie wybieram...

Re: Wszystkim mamom...

Inna mama
Ja akurat jestem "zaszczycana", z pamięcią gorzej, może nie przy tej konkretnej okazji, ale...;-).
Nie znoszę odwiedzin cmentarnych, unikam, sama też nie chciałabym tam leżeć.
1234 ... 6