Wszystkim mamom...

Re: Wszystkim mamom...

Inna Anna.
Jolu, takiego to będziesz musiała stworzyć sama ;-), z wody, mąki, jaj i drożdży :-D...tylko nie piecz zbyt dlugo ;-).
Tobie również cudnego :-).

Re: Wszystkim mamom...

Inna Anna.
Coś mi się przypomniało...
Kiedyś brałam udział w badaniu, jedno z pytań brzmiało: Marlboro Men czy Poeta? Chciałam dopytać czy ten pierwszy jest dobrym ojcem, na co profesor uśmiechnął się czule i puścił mi oczko ;-).
Zgadnij który wygrał?

Re: Wszystkim mamom...

Wenus napisał/a
Mnie by się podobało być żoną rozbójnika ;DDD
Zmykam Jolu, bawcie się dobrze :)

Ano chyba że mix Pirata z Karaibów z Herkulesem! :D

I wzajemnie Wenusjanko :)

Re: Wszystkim mamom...

Ryo2 napisał/a
Czyli kobieciarza pijącego "wstrząśnięte nie zmieszane" z kimś kto się zakochał w róży i rozmawiał z lisem?
To byłby ciekawy mix :D

Pozdrowionka i radosnego dzionka Jolcia ;)

Prawda, że Oryginał?! :D
Zabieram się do "lepienia", jak zasugerowała Anna Inna ;)))

Radosnego i Tobie Krzyś! :)

Re: Wszystkim mamom...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama

Re: Wszystkim mamom...

Lwiczka9
Mamy zaszalaly i teraz odpoczywaja;) Jestem zadowolona z mojego swieta:) Emocje meczowe jak wczoraj nie zawsze sie JUZ Z DOROSLYMI DZIECMI zdarzaja:)) oczywiscie z meczowymi przekaskami i piwkiem:))

Re: Wszystkim mamom...

Anna.
;-))) Piosenka niby z przymrużeniem oka, ale nie jedna z nas doświadczyła na własnej skórze, jeśli nie wszystkiego, to napewno niektórych fragmentów  :-).

Re: Wszystkim mamom...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Mamy zaszalaly i teraz odpoczywaja;)

Niektóre zaszalały tak bardzo, że teraz rozpaczają...
Podobno do wykastrowania faceta wystarczą słowa:"zostańmy przyjaciółmi", podobno...za to napewno z kobietą można coś podobnego zrobić przy pomocy nożyczek fryzjerskich  :-/.
123456