nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

da®®io
tak wygladały ulice Lodzi po wczorajszej wielkiej burzy gradowej-lało ze 2 godziny-woda zalegała az po pod kolana

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

da®®io

tramwaje wodne:) w Łodzi?

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

da®®io
zalało całe miasto-studzienki wodociągowe nie nadazały zbierac rzeki wody

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Ryo2
I tak o to mieszkając w Łodzi można było poczuć jak to jest gdy się mieszka w łodzi :D

Swoją drogą widoki jak w czasie powodzi

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Ojacieee! a u mnie ani kropelki, jest sucho jak pieprz :/

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

da®®io
hej, a jeszcze do tego sypał gruby grad-ja do domu dotarlem wczoraj caly mokry-woda w butach -a bylem w samej koszulce

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Wenus
U mnie był wczoraj upał, dziś trochę chłodniej chyba będzie a przynajmniej wiaterek powiewa, teraz jest fajnie -23st. w cieniu i ani jednej chmurki. W sam raz na opalanie :)
1234 ... 10