nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

da®®io
tej wody bylo miejscami tyle, ze moglabyś tam plywac kajakiem:)
pamietasz taki kajak z dziura w "podlodze" z komedii z de Funesem-bardzo lubie ten film-znasz tytuł?

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Wenus
Chyba go nie oglądałam, nie kojarzę.
ps. jem śniadanko i uciekam na słonko :)

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

te fronty pogodowe sa bardzo dziwne, bo juz 40 km na wschod nic nie wiedziano o tej nawalnicy czyli, ze tam byl spokoj

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

no nie zartuj:) to jedna z najlepszych jego komedii- " Zwariowany weekend " on tam byl dyrektorem biura projektowego idiotycznych obiektow plywajacych

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Wenus
Serio nie oglądałam. Może wieczorkiem go sobie poszukam i obejrzę. Lubię komedie:)

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Darku,masakara! Podobnie bylo w Gdansku. U mnie spokoj na polnocnym zachodzie. Jak zwykle chłodnawo. Ale slonko swieci i jest ok.20 st.  Zmykam przygotowac cos na ruszt,ups,chłodnik robie,mniam:)) Ale inni wola ..rollo z kurczakiem...brrr...Smaczne,ale..nie swoje..Swoja drogą...czy kwestia tej powodzi u was i w Gdansku to nie sprawa kiepskiego stanu wodociagow? Bo gdansk kolejny raz zalewa...Nie wiem jak was? Do milego! ps. ciagle dochodze do siebie po wyprawie,to nie byly żarty...sorry...mam JUZ wole pokazania zdjec,a to juz duuuzo..:)))

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

da®®io
no to piosenka Exodusu na podsumowanie tego fajnego wątku:)
http://www.youtube.com/watch?v=5EEToFzM1xc&

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

da®®io
Minko, to jest link do tego filmu, milej zabawy:)))
http://www.youtube.com/watch?v=Srp__9jN2hA&
12345 ... 10