nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Wenus napisał/a
Hola, hola ........ w pracy się nie śpi

Droga Wenusjanko, w nocy to ja śpię, a przynajmniej się staram😆
Sprawdziłam przed chwilą i jest 22st., jakiś Zaklinacz Deszczu by się przydał, może Darek coś zaradzi, albo Perełkowa Agnieszka zamiesza w Kotle Spełnianych Źyczeń🙂

Prawda, już teraz Cię z Darkiem nie pomylę😃
Dobrej nocki 🙄

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Agnieszka
Jolu, nierównowaga musi być. U jednych nadmiar a u drugich niedobór. Moja koleżanka - szamanka twierdzi, że jeśli dochodzi do tak silnych burz to oznacza, że to miejsce musi się oczyścić także ze smogu mentalno - emocjonalnego. Być może tam, gdzie mieszkasz jakość energetyczna miejsca nie potrzebuje jeszcze wody i wyładowań.  Jak w piosence "Stan pogody".
Darrio jako racjonalista nie zgodzi się ze mną i będzie miał rację, bo zmiana klimatu i zawirowania pogodowe są zapisywane na mapie pogody.

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

mpk podało, ze tabor tramwajowy doznał strat-ten tramwaj ktory stal w wodzie uległ takim uszkodzeniom w ukladach rozrzadowo-silnikowych ze jest decyzja zeby przeznaczyc go na złom gdyz naprawa jego jest nieoplacalna-ponad to w 15 tramwajach uszkodzeniu uległy obwody elektryczne co wykluczylo je z eksplostacji na kilka dni

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

To ja już nie wiem kiedy Ty śpisz a kiedy tylko udajesz ;) Zakręciłaś mnie jak bąka w tulipanie :)

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

w tym miejscu w ktorym utonął ten tramwaj kazdorazowo dochodzi do takich sytuacji-profil tego zjazdu pod wiadukt jest niewatpliwie źle wyliczony i dlatego w tym najnizszym punkcie podczas kazdej wielkiej ulewy od wielu lat tworzy sie rozlegly i głeboki basen wodny w ktorym następuje paraliz komunikacyjny

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Agnieszka
Agnieszka napisał/a
[...]

Brzmi interesująco, ładnie ujęłaś
Perełkowa Agnieszko, już dobrych kilka lat wstecz docierały do mnie inf iż nasze emocje wpływają również na pogodę.

Mam ściłe grono entuzjastów podobnych teorii i tematów, ale kiedyś chciałam porozmawiać o tym z siostrą nieco malkontentną.
Nie zapomnę jej spojrzenia, jakby siedział przed nią Przybysz z Innej Planety 😆

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Ale po co ten tramwajarz wjechal w ta wode skoro widzial co sie dzieje?...to mnie Interesuje...

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Jola napisał/a
Mam ściłe grono entuzjastów podobnych teorii i tematów, ale kiedyś chciałam porozmawiać o tym z siostrą nieco malkontentną.
Nie zapomnę jej spojrzenia, jakby siedział przed nią Przybysz z Innej Planety 😆
Hahahaha znam to :DDD   Czasami w większym gronie wrzucam podobne uwagi i miny zgromadzonych  są bezcenne ;)