nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Madziunia
Jak Łodzianom topi auta to im się to nie podoba, na pewno. Za masło myśli o obywatelach.

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

samorządowiec
W ogóle nie dba o obywateli. Myśli tylko jak utrzymać czerwonych przy korycie.

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

da®®io
przestan pir..dolic samorzadowy dupku

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

da®®io
wpadles tu kundlu poujadac-zajmij sie swoim grajdołem i nie wpidralaj sie do Łodzi

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Madziunia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez samorządowiec
Wpadła w wir dotacji z UE jak większość prezydentów miast topiąc miasta i finansowo. Na pewno Łódź nigdy nie była tak zadłużona jak obecnie. To taki marny schemat tonięcia' ogólnie.

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

samorządowiec
Ty nie masz samochodu, więc cię nie obchodzi, że ludzie stracili przez nią mnóstwo pieniędzy, bo nie umie dbać o miasto i tylko stołka pilnuje oraz robi machloje za które później musi odpowiadać karnie przed sądem.

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Madziunia
Czasami dobrze spojrzeć na błędy, które topią finansowo zwłaszcza. Zgłupiała przez dotacje, powiedzmy.

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

samorządowiec
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Madziunia
Patrzy tylko na forsę i nie widzi jak ludzie przez nią cierpią. To najgorszy prezydent jakiego Łódź miała. Trzeba jak najszybciej usunąć ją ze stanowiska.
1 ... 45678910