nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

da®®io
co ma pis do Lodzi? nawet Glinski byl tutaj przywieziony w teczce na wybory-woj, Rau zdziwil sie ze ma zwrocic nagrody-pisiornia wypad z mojego miasta !!!

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

samorządowiec
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Madziunia
Od 1945 aż do 2015 rządzili nami komuniści, więc nie ma się co dziwić, że mamy takie antyludzkie prawo.
W tej chwili, tylko PiS może to naprawić ale jest bardzo ciężko, bo czerwoni robią co mogą, żeby wrócić do czerwonego koryta i dalej rabować i wyzyskiwać Polaków.

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

samorządowiec
W teczce czy nie w teczce, ludzie mają dosyć czerwonego terroru i wyzysku. Zagłosują na PiS, żeby rozwalić komuszy układ.

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez samorządowiec
pis przez te 2 lata ma takie koryto, ze nikt takiego nie miał przez cwiercwiecze, a i bedac w opozycji mieli raj-jak mozna popierac taka bande i sitwe robiacą z Polski  kosciolkowy zafajdany kurnik w srodku Europy

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez samorządowiec
pilnuj de.bilu dowodu osobistego bo ci madrzejsi bliscy go ci schowaja-szklanego sufitu nie przebijecie ale musi byc duza frekwencja i bedziecie planktonem

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

samorządowiec
Zapominasz czerwony pająku, że władzę to wy możecie uzyskać tylko za pomocą radzieckich bagnetów, a teraz wam nie pomogą kolejny raz.

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Madziunia
Mają to czego nigdy nie osiągnęły inne rządy, no może z wyjątkiem PRL gdzie o mieszkanie było łatwiej. Potem jak już wykupione za małe pieniądze PRL stał się niczym jak i te fabryki wykupione lub zniszczone przez system, który potrzebował maszyn', sprzętu, a nie murów' czyli granicy.

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

da®®io
Kasia, za mocno sie podkrecilas, a mialobyc milo-idz spać-pa:)