nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Madziunia
Nie przesadzaj z tą atrakcyjną Europą , bo tam za dużo chrześcijańskich religii państwowych. Na to, że Europa oderwie się od religii chrześcijańskiej są niewielkie szanse. Europa jest ogólnie trochę durna, i tyle.

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Darrio nie daj się tym dziadom:/...przylezli tutaj...bo tam są obecnie straszne nudy:))...

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Madziunia
Znowu mam konflikt z facetem. Czy Was facetów już rozum opuścił? na zawsze.

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
niech najpierw ten zafajdany samorzadowiec udowodni ze jest z Lodzi, a dopiero potem niech sadzi takie farmazony-pis to ma swoj placyk za Katedra i tyle w miescie moze

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Madziunia
Łódź jest bardzo słaba ideologicznie i ani PO, ani SLD, ani tam inne cymbały już jej nie wykiwają. Wykiwali Łodzian i to jest ich katastrofa. No cóż, politycy nadal myślą, że są mądrzejsi, chociaż jak wygląda życie normalnych obywateli już dawno zapomnieli. Dlatego zawsze potrzebna jest nowa władza, która zna potrzeby obywatela jakim jest akurat np;

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

da®®io
uwazaj bo z lewicowej staniesz się ogórkowa:) ja jestem w centrum i spogladam na lewo