nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Madziunia
Być może znajdzie się jakieś zrzeszenie' radców prawnych od zniszczeń pojazdów po powodzi' w Łodzi:)

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Madziunia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez samorządowiec
Ogólnie wygląda słabo ale jej przeciwnicy jeszcze gorzej jakby. Chociaż... po Kropiwnickim trudno rządzić Łodzią, bo mają za dużo swoich' w organach władzy publicznej. To może być dywersja...:)

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

samorządowiec
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Madziunia
Miejmy nadzieję, że tak będzie. Wszystkie ulice dziurawe jak ser, woda niszczy miasto, a ona się bawi w jakieś słomiane inwestycje nikomu niepotrzebne. Zbudowała wiatę tramwajową przed Centralem, jakby to jakieś lotnisko było, a ludzie głodują.

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

samorządowiec
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Madziunia
No i właśnie dlatego PiS powinien zrobić totalną czystkę, żeby wreszcie można było normalnie rządzić.

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

da®®io
pis id.ooto nie podbije Łodzi

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Madziunia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez samorządowiec
Rozjechane prawo pracy jak w całym kraju pewnie i to ma być norma? Najbardziej nie lubię, kiedy Kodeks Pracy traci znaczenie. I co mi tu będzie pierdzielić opozycja o łamaniu Konstytucji, kiedy ciągle brak prawa do urlopu? I czym PiS naprawi Prawo Pracy w niedzielę zgodnie z Kodeksem Pracy? Normalnie rzygać się chce na te wszystkie prawa Obywateli.

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

samorządowiec
Tak się pocieszaj czerwony pachołku, tylko uważaj żeby ci mycka się nie przekrzywiła.

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

pis id.ooto nie podbije Łodzi
Khmm khmm Kropiwnicki khmm khmm :D