nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Jola
Ryo2 napisał/a
Hahahaha znam to :DDD   Czasami w większym gronie wrzucam podobne uwagi i miny zgromadzonych  są bezcenne ;)

To prawda, sama nie mogłam utrzymać powagi obserwując jej reakcję :))), a siostra chyba oczekiwała na moją,.aż przyznam, że żartowałam ;)
No i się w końcu zaśmiałam z tej sytuacji, a jej widać ułożyło!:DD

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Madziunia
Kilkanaście minut i katastrofa ekologiczna, Tak dbają politycy samorządowcy. PiS być może zadba bardziej, bo jednak jakoś własnym autem lub taxi do pracy' dojechać musi/powinien.

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

samorządowiec
PiS to jedyna formacja, która może zaprowadzić porządek w czerwonej Łodzi, trzeba tylko usunąć Zdanowską.

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

da®®io
usun se bude do budy-p.Zdanowska jesli ja politycznie nie zniszcza bedzie Prezydentem Lodzi-pisiorze

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez samorządowiec
Personalnie kto startuje?

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

samorządowiec
Sądy jeszcze nie zdekomunizowane, więc dostała wyrok grzywny zamiast więzienia, a powinna siedzieć. Wy lubicie wybierać takich z wyrokami bo to sami swoi.

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Madziunia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez samorządowiec
No cóż, z winy jej rządów Łódź tonie. Co to tam jeszcze rządzi w Łodzi? SLD? i ta... gwiazda Curuś? czy jak jej tam?

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

samorządowiec
Ona jest jeszcze gorsza niż Kropiwnicki. Tamten ciągle latał do Izraela i stawiał pomniki Żydom ale nie topił aż tyle pieniędzy w bezsensownych inwestycjach co ona, tylko po to, żeby ciągle mówić ludziom, że trzeba ją dalej wybierać, żeby skończyła budować. Pomnik Kościuszki też chciała usunąć z pl. Wolności i nawet herb Łodzi zamieniła na jakieś bazgroły homoniewiadomo.
1 ... 345678910