nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

hiena
Ale cie Zalalo!...to sa wlasnie te anomalie pogodowe...na jesien i zime malo pada... na wiosne tez nie za czesto...ale jak lunie w jeden dzien...to jakby spadlo przez caly miesiac:/...

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

ubawiona

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Darku, znajomi i rodzinka dali znać, że w Gdańsku również było niewesoło. Na niżej położonych osiedlach pozalewane piwnice, sklepy, ulice nieprzejezdne itp.

Ale w Gdańsku upałów nie było, raptem 2 dni cieplejsze.
A tu od 2 tyg. czekamy na ożeźwiajacy deszczyk, niestety nawet kropelki, a temp. poniżej 27 już długo nie zeszła 🙄

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ubawiona
ubawiona napisał/a
Mieszka w Łodzi [wymoderowano, punkt 2.5. regulaminu forum]
Ubawiona to bedziesz jak ciebie zaleje i bedziesz [mod] we wlasnej alkowie zamiast za stodola, [mod].

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

U mnie Jolu podobnie - gorąco i sucho, a deszcz by się przydał bo już nawet trawa zaczyna schnąć. Owocu na drzewkach dużo ale wszystko opadnie jak dalej tak sucho będzie. Szkoda  mi niektórych roślinek co posadziłam to chodzę z wiaderkiem i podlewam :/

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Taka światowa to pewnie nie wie co to alkowa, pisz do niej bardziej przystępnym językiem ;)

[...]

Nie wiem czemu jesteś taka ubawiona? Mnie na twoim miejscu wcale by nie było do śmiechu, gdyż masz bardzo ubogi zasób słownictwa. Nawet wieśniacy mówią (niejednokrotnie słyszałam to na własne uszy), że za stodołę to się chodzi za potrzebą. A może takie słownictwo wyniosłaś z domu? To tym bardziej ci współczuję :(
123456 ... 10