nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

ubawiona

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Agnieszka
Można pożartować, ale to są zwiastuny tego co będzie się działo

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Wenus napisał/a
U mnie Jolu podobnie - gorąco i sucho, a deszcz by się przydał bo już nawet trawa zaczyna schnąć. Owocu na drzewkach dużo ale wszystko opadnie jak dalej tak sucho będzie. Szkoda  mi niektórych roślinek co posadziłam to chodzę z wiaderkiem i podlewam :/

Tu specjalne auta co jakiś czas spryskują chodniki, trawniki...Sporo tu zieleni, drzew, krzewów, ale niestety w niektórych miejscach pomimo starań zaczynają żółknąć.
Ale to na co zwróciłam uwagę, to nie ma owadów. Okno otwieram w nocy przy zapalonym świetle i nic, żadna mała ciemka, komar, a w dzień to nawet muchy nie widziałam 🙄
Oczywiście cieszy mnie to bo nie lubię niechcianego towarzystwa 🙂, ale w sumie mnie to zastanawia,.hmm.

Cudny awatar, majowy😋, a kolor mój ulubiony, odcień tej czerwieni szczególnie :)

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Gosia

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Wenus napisał/a
U mnie był wczoraj upał, dziś trochę chłodniej chyba będzie a przynajmniej wiaterek powiewa, teraz jest fajnie -23st. w cieniu i ani jednej chmurki. W sam raz na opalanie :)

Wenus, 24st., to ja mam teraz w nocy, tendencja utrzymuje się od około 2 tygodni...i jak tu zasnąć 😔

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ubawiona
Ty za to jesteś bystra ..... jak woda w klozecie . Szacun

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

:-) Teraz to już mnie chyba  nikt z facetem nie pomyli

Re: nawet nie wiedziałem, ze mieszkam w Wenecji:))) albo w Amsterdamie:)))

Hola, hola ........ w pracy się nie śpi
1234567 ... 10