Marcin pomocy!:(( [zmiana adresu mailowego]

Marcin pomocy!:(( [zmiana adresu mailowego]

Chciałam zmienić adres mailowy do logowania i chyba namieszałam, nie mogę się zalogować w ogóle, a nie chcę tworzyć nowego konta.
Jak zajrzysz na forum, byłabym wdzięczna za interwencję :)
Pozdrawiam i sorry za ew kłopot.

Re: Marcin pomocy!:((

da®®io
Jolu, zresetuj ciasteczka na przeglądarce, wejdź na to forum i ponownie wpisz ten właściwy poprzedni adres mail i przypisane jemu Twoje hasło-może to coś pomoże:)

Re: Marcin pomocy!:((

da®®io
jeśli to nic nie da, to mam inny pomysł ale trochę " dziwny " i o tym później jak sprawdzisz tamten powyżej

Re: Marcin pomocy!:((

Jola
Wypróbowałam już wszystkie możliwe kombinacje jakie znam Darku, bez efektu. Dalej już nie mam pomysłu, jeśli Ty jakiś masz, to chętnie przetestuję, może być "dziwny" :)

Re: Marcin pomocy!:((

da®®io
a może tak, wejdź w swój awatar na dawnych wpisach, potem kliknij na swojego nicka w prawym górnym rogu i jeśli pojawi się opcja "wyloguj" to wykonaj tę operację i dopiero wtedy powtórz te czynności które zaproponowałem-jeśli to nic nie da to chyba trzeba będzie się przerejestrować albo liczyć na szuwarka

Re: Marcin pomocy!:((

Coś mocno namieszałam, w prawym górnym rogu gdzie zawsze jest opcja "Zaloguj", "Zarejestruj", teraz dodatkowo mój nick "Jola:)".
Wygląda jakbym była zalogowana i miała się zalogować :))), ale gdy wchodzę w swój nick pojawia się inf "użytkownik wyrejestrowany", hmmm.
Raczej bez interwencji Marcina nic nie da się zrobić.
Dziękuję, że Ty próbowałeś Darku.

Re: Marcin pomocy!:((

Ooo, i coś nowego, nie wiedziałam, że anonimy jakim i ja teraz jestem mogą aktualizować swoje posty.
Weszłam w "Edytuj" i zmieniłam małe literki w "zaloguj", "zarejestruj", na duże.
Albo to czary teraz jakieś :)))

Spróbuj sam Darku napisać coś bez logowania i sprawdź czy również masz możliwość edycji ;), naprawdę myślałam, że to opcja raczej dla zalogowanych, tak jak możliwość cytowania, wklejania linków, obrazków.

Re: Marcin pomocy!:((

Dodatkowo po edytowaniu, nie trzeba już potwierdzać, że nie jest się Robotem ; )), publikuje jak bym była zalogowana.
12345