Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Jola
Mam prośbę, na forum nie ma dużo osób, a co się z tym wiąże wątków również.
Grupy tematycznych typu: film, sport, rozrywka, nauka itpd., sprawiają, że fajny wąteczek kurzy się gdzieś w szafie i nikt o nim nie wie, bo nie widać na stronie głównej.

Można wejść oczywiście w "najnowsze", ale szczerze to zawsze o tym zapominam.
Przelatuję pierwszą stronę i tyle.

W taki sposób umknął mi fajny wąteczek, który w naukowej "szafie" drzemie, a na głównym forum mógłby się fajnie rozwijać :)

Jeśli ktoś ma podobne do mnie spostrzeżenie, proszę o wsparcie mojej petycji !:)

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Jola
W sumie, tam w tej Naukowej szafie jest więcej ciekawostek nieodkrytych! :)

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Żeby pogodzić jedno z drugim moznaby w zasadzie kazdy wątek pisać na ogóle a jak troszkę na nim pobędzie to wtedy przerzucać do odpowiedniego działu (co byłoby dodatkową robotą może dla imć Szuwara  ale z tego co pamiętam to niezbyt kłopotliwą). Wtedy w tymże dziale moznaby odnaleźć stare wątki tematyczne ;)

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Ryo2 napisał/a
[...]

Na przykład :), tylko teraz powinnam chyba wykorzystać jedną z technik 😀 i jak najszybciej "ściągnąć" Pana Decyzyjnego na forum, a co najważniejsze wpłynąć, by "nieśmiała" petycyjka spotkała się ze zrozumieniem i aprobatą 😉
Okaże się na ile jestem "skuteczna" :)))

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Jestem ZA.Co prawda juz sie przyzwyczailam do klikania od razu na Najnowsze...ale w sumie to utrudnienie..Hmmm...jak sobie wspomne te walki Darka i Szu o tworzenie tych dzialow i wlasnie te segregacje watkow toooo....Niemniej uzywaj Jolus tych technik..moze cos dadza:)))

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

da®®io
ja uważam, ze gdy wątki sa w działach tematycznych to wtedy rozmowy w nich sa bardziej w temacie, a takie watki na głownej " rozlażą sie i przypominaja zabawe w głuchy telefon-przeciez po to autor zaklada jakis temat bo ma potrzebę przedstawic jakies zagadnienie, a wprowadzanie innych rozmow rozmywa temat-wiadomo, ze jedno sformulowanie moze spowodowac calkowita ucieczke z tematu-dlatego najprosciej jest wyrobic sobie nawyk klikania na " najnowsze komentarze "

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Popieram szyszkowniczke Jole, troche tu za duzo tej szuflandii :)

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

wasze rozumowanie jest dwutorowe, bo zapewne chcielibyscie na watkach innych rozwijac sobie dyskusje w wielu plaszczyznach, ale juz co do wlasnego waznego dla was watku juz pewnie takiej przestrzennosci dyskusyjnej juz byscie nie chcieli
1234 ... 8