Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Pomocy, pomocy, help, S.O.S...

Bardzo proszę stałych i zarejestrowanych użytkowników o pomoc w moderowaniu forum. Mam tutaj na myśli przede wszystkim forumowych chłopaków: Ryo2 oraz Darka, ponieważ mają już doświadczenie w moderowaniu forum Nabble. Jeśli inne osoby chciałyby pomagać, to również jestem jak najbardziej za (w najbliższym czasie dodam dla takich osób instrukcję, jak przenosić posty do kosza). Jeśli chcecie pomagać, to dajcie znać w komentarzach.

Obowiązki moderatora, to przenoszenie napastliwych i łamiących zasady forum komentarzy i wątków do forumowego kosza. Również upominanie użytkowników łamiących zasady forum (dyskusje mają się opierać na wolności słowa, ale z zachowaniem szacunku do współrozmówcy).

Jeśli komuś przeszkadzają napastliwe troll-komentarze, to zapraszam do pomocy. Ja sam nie jestem w stanie zapewnić ochrony przed trollami, napastliwymi komentarzami, ponieważ nie mam zbyt wiele czasu na czytanie forum, a poza tym, szczerze mówiąc, to "trochę" mi się już nie chce. Dlatego zapraszam do pomocy, w końcu forum tworzymy wszyscy razem. Oczywiście, będzie to pomoc bez żadnych zobowiązań, tylko wtedy, kiedy macie czas i ochotę na przebywanie na forum. Zapraszam do  pomocy, help, S.O.S.... Bez Waszej pomocy, będzie to wyglądało tak, jak wygląda...

PS. Ewentualne dodatkowe działy, kosze moderatorskie - ustalamy wspólnie, ponieważ nie lubię samowolki. Poza tym uważam (jednak), że im bardziej przejrzyście i mniej dodatkowych koszy i podkoszy, tym lepiej ;).

PS. Troll-dowcipnisi proszę o niezabieranie głosu w tym wątku, ponieważ i tak będę takie komentarze przenosił do kosza

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Ryo2
No problemo , mogę się w to pobawić :)

PS: Z góry uprzedzam że niedługo mogę wyjechać na ok tydzień ale gdy jestem w sieci to żaden problem

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Ryo2 napisał/a
No problemo , mogę się w to pobawić :)

PS: Z góry uprzedzam że niedługo mogę wyjechać na ok tydzień ale gdy jestem w sieci to żaden problem
Ok, super, dzięki za chęć pomocy. Zaraz dodam Ci uprawnienia moderatora. Tak, jak napisałem wyżej — bez żadnych zobowiązań, wtedy, kiedy będziesz miał czas i ochotę na zabawę w forum, więc wyjazd to żaden problem :)

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Uprawniania moderatora już dodane, jakby coś nie działało, to daj znać :)

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

Poproszę również Darka — o wypowiedzenie się w sprawie pomocy :)

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

da®®io
Marcin, samo wyrzucanie do kosza jest mało twórcze, przyznaj  współmoderatorom uprawnienia do wymoderowywania i w razie koniecznosci możliwość blokowania i przecinania wątku-mozemy ustalic taki plan, niech teraz ryo się pobawi, a gdy za tydzień ucichnie to mogę przejąc od niego nożyczki, ale ja to bym na te funkcje zastępcze promowałbym Jolę czy tez Wenus - dajmy się dziewczynom zabawić- moja propozycja na nowy "zarząd" - ryo + niewiasta:)

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

[...]
Dario, funkcja moderatora nie polega na tworzeniu, tylko na pomaganiu w moderowaniu, na dbaniu o bezpieczeństwo i wygodę użytkowników, żeby nikt ich nie trollował i nie zarzucał napastliwymi komentarzami itp. Chociaż dobre moderowanie też jest w sumie twórcze, ponieważ przyczynia się do tego, że przebywanie na forum jest przyjemniejsze, czyli tworzysz coś fajnego

Problem z wymoderowywaniem polega na tym, że na forum Nabble tylko administrator ma funkcję edycji komentarzy (wymoderowywania).

Więc, żeby udostępnić taką funkcję, musiałbym Wam przyznać uprawnienia administratora. A na forum Nabble każdy admin widzi adresy e-mail wszystkich zarejestrowanych użytkowników. I tutaj problem polega na tym, czy wszyscy zarejestrowani użytkownicy wyrażają na to zgodę, żeby kolejni admini mieli dostęp do ich adresów e-mail.

Admin ma również dostęp do wszystkich funkcji forum: do zmiany kolorów, układu, ingerencji w nagłówki, dodawania kodów java itp., a ja np. wołałbym, żeby nikt mi nie ingerował w układ forum, kolorystykę, nagłówki itp. (bo to jest mój "konik" i  ta moja najprzyjemniejsza dla mnie część zabawy w forum).

PS. Ale samo przenoszenie komentarzy do kosza, to już jest bardzo duża pomoc, i byłbym bardzo wdzięczny za taką pomoc. ;)

PS. Dario, na temat przecinalnia wątków rozmawialismy już wielokrotnie, nikt przeciecz na forum tego nie lubi

Re: Pomocy, pomocy, help, S.O.S....

ale ja to bym na te funkcje zastępcze promowałbym Jolę czy tez Wenus - dajmy się dziewczynom zabawić- moja propozycja na nowy "zarząd" - ryo + niewiasta:)
Jeśli będą chciały pomagać, to nie widzę problemu, niech dadzą znać w komentarzach :)