Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Czy zaglądacie czasami  na stronę Wykop.pl?

Wykop.pl to obok Onet.pl jedna z moich codziennych „prasówek”,
od których zaczynam dzień i przegląd wiadomości.

Do czego zmierzam?

Na stronie wykop.pl jest konto o nicku Szu_
Na dodatek ma wilka w awatarze — a ja na Onecie często wstawiałem wilki w awatar, używałem również nicka Szu.

Oświadczam, że to nie jest moje konto
(nie mam nic z nim wspólnego poza podobnym nickiem i wilkiem).

Nicków: Szu, Szuw (czyli skrótów od Szuwarek) używałem tylko na Onecie oraz tutaj na Nabble.

Na wykop.pl — zaglądam codziennie — aby poczytać nowe wiadomości, znaleziska, ale nie udzielam się tam, nie piszę, nie loguję się i nie mam nic wspólnego z kontem Szu_
(poza podobnym nickiem i wilkiem).

Chciałem się tylko podzielić tym faktem — w razie jakbyście zaglądali na wykop.pl i zastanawiali się, czy to jest moje konto. Nie jest.

A swoją drogą, ciekawe, czy to tylko zbieg okoliczności z tym wilkiem w awatarze i nickiem Szu_, czy to może jakiś mój dawny klon (na Onecie miałem ich wiele swojego czasu). Jak myślicie?

Dziękuję za przeczytanie :)

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Wierzymy :)

[mod]

Mój dzień zaczyna się o 4:50 i mam to po wojsku sprawdzenie komunikatów czy nowych i cieszę się szczerze, że nowych brak.

5:00 to już na bieżąco radio TOKFM z Redaktorem Maślakiem i czasem sobie e-mailowo plotkujemy - Często w przerwach na interludę czyt. muzyczkę jestem na antenie cytowany! :)

Daje to mnóstwo satysfakcji obustronnej.

Polecam z całego serducha Radio TOKFM :)

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Sputnik napisał/a
Wierzymy :)
Jest Was dwóch czy jeszcze więcej? :)

PS. A w wojnę na Ukrainie już uwierzyłeś, czy dalej uważasz, że to szopka (niczym Lola)?

PS. Wykop to jedna z moich wielu „prasówek”, nie napisałem, że jedyna.

Lubię wykop, ponieważ w jednym miejscu, mogę przeczytać artykuły z wielu portali.
W szybkości serwowania nowych informacji nie ma sobie równych (w Polsce) :)

PS. Na wykopie czytam przeważnie artykuły, a nie komentarze.

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Sputnik
Czytamy powierzchownie... Czy brak zrozumienia w mojej wypowiedzi???!

Może to ja, nie jasno się wypowiadam i stąd /mody/.?

Warto wyjść z zapytaniem nim się rozpędzimy "co autor miał na myśli".

Marcin! Od miesiąca mnie "moderujesz" niezasłużenie - OK!

Hmm... Nie interesuje mnie Twoja lokalizacja gdzie jesteś bo to i tak nie ma znaczeczenia.

Możesz być dla mnie nawet na antypodach :)

Jestem w Warszawie i widzę jak się zachowuje Ukraina a to jest DRAMAT!!!

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Sputnik napisał/a
Marcin! Od miesiąca mnie "moderujesz" niezasłużenie - OK!
Naprawdę niezasłużenie?

Takich kwiatków jest więcej. A przecież nie jesteś już dzieckiem i chyba umiesz przeczytać zasady forum? :)

Przypominam:

2.1. Obrażanie, poniżanie: Zakazane jest obrażanie, poniżanie, upokarzanie, znieważanie innych użytkowników — otwarcie poprzez inwektywy lub poprzez inne zawoalowane formy obniżania wartości współrozmówcy. Na forum nie tolerujemy postów i komentarzy napastliwych i agresywnych. Zakazane są również groźby karalne, nękanie, prowokowanie do kłótni, działania na niekorzyść forum i jego użytkowników. Pamiętaj: na forum komentujemy poruszany temat, a nie autora tematu.
2.2. Wulgaryzmy i treści obraźliwe: Na forum nie wolno używać słownictwa powszechnie uważanego za wulgarne i obraźliwe. Dotyczy to również nicków, awatarów, podpisów i wstawianej na forum grafiki. Czyli ogólnie wszelkie wulgarne treści są zakazane.

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
jestem na antenie cytowany! :)
Boże, ale chyba nie cytują tam Twoich wypowiedzi, w których wyzywasz bliźnich od „pojebów”? :)

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

W porządku!
Zrozumiałem i jestem grzeczny wg obowiązujego ww. regulaminu :)

Re: Oświadczenie, Wykop.pl i takie tam...

Sputnik napisał/a
W porządku!
Zrozumiałem i jestem grzeczny wg obowiązujego ww. regulaminu :)
Super chłopak z Ciebie, cieszę się! :)

Sputniku, zauważyłem, że Ty często lubisz pisać o sobie, w sensie „co to nie ja”
Ja wszystko wiem lepiej, ja byłem, ja widziałem, a wszyscy  wokoło to „pojeby”, „debile”. Trąci to trochę zarozumiałością i ważniactwem (taki Smerf- ważniak — narcyz jesteś).

I tutaj mam zagadkę, ponieważ z jeden strony odbieram cię jako takiego trochę ważniaka i zarozumialca, a z drugiej strony, jednak wykazujesz pewne cechy niedowartościowania. Być może to jakaś dwubiegunowość, a być może próbujesz się dowartościować, podkreślając często „co to nie ja” tak jak na przykład podkreślanie, że cytują Ciebie na antenie.

Nie musisz się dowartościowywać (kosztem innych), ponieważ jesteś wartościowym człowiekiem :)

Przy okazji przypomniały mi się takie cytaty:

„Wiele problemów na świecie zniknęłoby, gdybyśmy rozmawiali ze sobą, a nie o sobie”.

— autor nieznany

„Człowiek mądry nie eksponuje swej osoby, dlatego jaśnieje.

Nie perswaduje, dlatego jest przekonujący.

Nie wywyższa się, dlatego przewodzi.

Z nikim nie walczy, dlatego nie można go pokonać”.

— Laozi

„Im większa wiedza, tym mniejsze ego. Im mniejsza wiedza, tym większe ego”.

— Albert Einstein