Propozycje nazwy dla forum

Re: Propozycje nazwy dla forum

Zazdrośnica
I to co napisała perełka na nazwę forum popieram. Forum jest jak restauracja czynna całą dobę -słowa perełki. Forum może być jak kawiarenka internetowa czynna całą dobę. Antarktyda to nazwa Joli, bo ona tak kiedyś nazwała sąsiednie forum nie ja, wiec honory są dla Jolki. A ja podchwycilam bo tak można nazwać tamto forum. Szczebiotajcie sobie, pa.
PS. Z tą kawiarenka internetowa czy kawowa całkiem fajnie, perełka ma rację.

Re: Propozycje nazwy dla forum

Zazdrośnica
Bliźniacze płomienie to jak serial Brazyliana trochę do natury admina pasuje, ja  bym nazwała tak, a co; ) ile to już historii miłosnych się za nim ciagnie, fakt -nazwa strzał w dyche!

Re: Propozycje nazwy dla forum

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Zazdrośnica
Zazdrośnica napisał/a
[...]

W takim razie na zasadzie eliminacji:)

"Antarktyda" zdecydowanie nie, zbyt kojarzy się z sąsiednim forum, nie zawsze fajnie.

"Labirynt" podobnie Perełce i faktycznie raczej szorstko brzmiący.

Nazwie forum potrzebne "tchnienie":)), głębia siły wyrazu, dobrej magii ludzkich pragnień i możliwości.

:)

Miłości, ale nie "na sztandarach" :)

Re: Propozycje nazwy dla forum

Zazdrośnica
Cześć Jolu normalnie się pogubilam i szukałam gdzie to pisałam to jest na prawdę wkurzające i nie chce się pisać. Co wy z tymi milością,  no ooo chyba że nie jestem w temacie, ale już zajarzylam, nowa miłość nowe perspektywy, fakt.

[...]

Hejka Ano :)
Ja to się gubię, gdy za każdym razem piszesz pod innym nickiem! :P
Żartuję, prawie się przyzwyczaiłam :)))

A miłości faktycznie nigdy za wiele ;), niemniej nie trzeba o niej wciąż pisać. Tym bardziej mając siebie za wzór czy jedyną władną w temacie :)))

Nazwa, w tym również pomocnicza grafika, to niczym Anioł dla forum :), dlatego istotne, by wybrać odpowiednią.

Miłego :)

Re: Propozycje nazwy dla forum

dziewczyna z perłami
Nie wiem Jolu czy ci pomogłam rzeczywiście, ale we śnie pracowałam z energiami. Potraktujmy to jako moją życzliwość i dobrą wolę. Tak z intuicji.

Co do nazwy...Szuwarkowi co jakiś czas powtarza się podobne doświadczenie, więc musi przez to przejść pozytywnie.
Jak w piosence "toczy się gra, a w  samym środku ja...". Właściwie to każde z nas może do tego tak podejść, bo sobie to forum wybraliśmy. Tylko Darrio zesłał tu "los".
Jak można by ująć to krótko?

Re: Propozycje nazwy dla forum

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Zazdrośnica
Nowa miłość - nowe perspektywy. Bardzo dobre. Do zapamiętania.

Re: Propozycje nazwy dla forum

dziewczyna z perłami
Planeta a na niej napis SzuwLandia. Może na okręgu?
123456 ... 16