Propozycje nazwy dla forum

Re: Propozycje nazwy dla forum

tak uwazam
SzuwLandia

Re: Propozycje nazwy dla forum

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Nie wiem Jolu czy ci pomogłam rzeczywiście, ale we śnie pracowałam z energiami. Potraktujmy to jako moją życzliwość i dobrą wolę. Tak z intuicji.

Co do nazwy...Szuwarkowi co jakiś czas powtarza się podobne doświadczenie, więc musi przez to przejść pozytywnie.
Jak w piosence "toczy się gra, a w  samym środku ja...". Właściwie to każde z nas może do tego tak podejść, bo sobie to forum wybraliśmy. Tylko Darrio zesłał tu "los".
Jak można by ująć to krótko?

Perełko, intencje Twoje dobre także ja nie mam wątpliwości,  że pomogłaś :)

SzuwLandia, Szuw_Landia..... - jako nazwa dla forum.
Myślę, że to dobry pomysł, po co szukać dalej skoro faktycznie, jest jak piszesz, wybraliśmy sobie to forum :)
Do tego stosowna grafika i mamy niebanalną okładkę forum.
Nazwa może być wtopiona w Ziemię, jako planetę czy cokolwiek innego. Tu ufam zmysłowi Marcina, wieloma aranżacjami przekonał, że dokonuje interesujących i trafionych w sedno połączeń obrazu z "obiektem", dla którego tworzy :)

Także Marcinie do dzieła :)), może podasz ze 2-3 swoje propozycje odnośnie formy (przekaz obrazem, połączenie z nazwą), pomożemy Ci wybrać ostateczny aranż, chociaż tali nasz wkład :)
No chyba, że chcesz wszystkich zaskoczyć! :)), cierpliwie poczekam/y ...oby nie za długo :)

Re: Propozycje nazwy dla forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Witam znowu na forum.

Nazwa "Labirynt" nie podoba mi się, choć jest ciekawa. Kojarzy mi się ze snem z Rebeliantką, kiedy ją z labiryntu wyciągałam. Napracowałam się w tamtym śnie i dwa dni odchorowałam. Jakąś pracę musiałam zrobić nieświadomie. Dlatego...tylko nie labirynt.
Muzyczne propozycje o bliźniaczych płomieniach też były dobrane dla Joli.  Do kontekstu jej snów i energii, jaka się w niej pojawiła. Myślę, że jako propozycja nazwy forum byłoby zbyt górnolotne albo odleciane. O miłości duchowej nigdy dość, ale nie na sztandarach...

Moim zdaniem forum można potraktować jak cafe latte z kawową pralinką albo deserem w kolorze kawowo - waniliowym...na luzie, słonecznie i dla przyjemności. Nie musimy się spinać tematami albo wymyślać wątki edukacyjne. Nie musimy się wykazywać, uczyć nawzajem ( choć na poprzednich forach lubiano zaznaczać,że życie to nauka), natomiast możemy tutaj wspólnie pobyć, podzielić zainteresowaniami i powspierać.

No to teraz mi trochę namieszałyście, bo mnie najbardziej podoba się właśnie nazwa "Labirynt" lub "Antarktyda". Labirynt nie kojarzy mi się źle. Wszystkie te wymienione przez Was nazwy są fajne, jeśli pozytywnie się do nich podejdzie. Mnie labirynt kojarzy się z takimi pięknymi, zielonymi labiryntami, jak na przykład na obrazku niżej:

zielony labirynt

labirynt parkowy

labirynt

W takim zielonym labiryncie można w wolnej chwili pospacerować, zabłądzić a później się odnaleźć. Można usiąść na ławeczce i porozmawiać. Ba, można się nawet całować w parkowych altankach ;p. Do każdej propozycji nazwy można dopisać pozytywną historię :)

PS.  "Cafe latte" to też bardzo fajna nazwa i kojarzy mi się z koleżanką Kawusią :)

Re: Propozycje nazwy dla forum

Jola napisał/a
[...]
Dziękuję za motywację, zajmę się tym najszybciej jak to będzie możliwe ;)

Re: Propozycje nazwy dla forum

dziewczyna z perłami
Ależ nie! nie chce mi się przekodować.

 "SzuwLandia" schronisko na szczycie góry. Może coś takiego?

Ps. Mnie Kawusia kojarzy się z nowicjuszką czarostwa, która sama hoduje kawę w swoim ogródku, żeby nie było żadnych domieszek niemagii.
.-3