Re: Propozycje nazwy dla forum

.-3

Re: Propozycje nazwy dla forum

.-3

Re: Propozycje nazwy dla forum

da®®io
Widzę, że Kobiety idą w magię i romantyzm a męskie propozycje wiążą się z Racjonalizmem i Pryncypiami więc dorzucam " Wolna Strefa " i " Rozmowy Niekontrolowane " i ta nazwa mi się podoba bo odnosi się do sytuacji "za miedzą"

Re: Propozycje nazwy dla forum

Walkiria
Po omacku lub Nabici w butelke z analogicznym obrazkiem jak W trakcie remontu, lecz zamiast pedzelka korek i zamiast farbki butelka z zagubionymi uzytkownikami Atlantydy :) Przepraszam za ten czarny humor, ale taki pomysl mi sie nasunal podczas niedowidzenia obrazka na malym ekranie :) Co do Antarktydy to obys jej nie wykrakal podobnie jak Serenity na 3 propozycji obrazka Nowej Atlantydy. NASA oglosilo, ze jesli nie sprobuja uspic Yellowstone przez ryzykowny odwiert wulkanu do glebokosci 10 km i jeszcze bardziej ryzykowne podcisniowe schlodzenie go poprzez wlew wody mozemy liczyc wkrotce na katastrofe globalna i zlodowacenie min. polowy kuli ziemskiej. Najgorsze w tym wszystkim jest to, ze nikt nie potrafi przewidziec konsekwencji takiej ingerencji. Wiadomo tylko, ze naruszenie skorupy grozi skutkiem odwrotnym i naglym uwolnieniem sie gazow. Tak wiec hm... Chyba podswiadomie czujecie w kosciach juz zime :) Lepiej zaopatrzyc sie w kombinezony. Codziennie rejestrowanych jest juz 500 wstrzasow o delikatnych na razie, aczkolwiek nasilajacych sie drganiach. Knebel bedzie niepotrzebny wowczas, bo wszechobecny pyl lub lod skutecznie zatka nam wszystkim usta. A nazwa Serenity do tego jest okreslona jako najlepszy film katastroficzny. No wiec pasuje i tam i tu jak ulal w nowej bialej szacie :) Prosze przekazac jej, ze poki co nie mam mozliwosci zarejestrowania sie, by na jakiekolwiek pytanie odpowiedziec, poniewaz stary sprzet po zalogowaniu sie na skrzynke pokazuje mi rowniez wylacznie sniezny obraz, nic wiecej. Chyba ze link aktywujacy udaloby mi sie pochwycic za pomoca waszej magii w chmurze telepatycznie :D Pozdrawiam :)
12345678 ... 16