Propozycje nazwy dla forum

Re: Propozycje nazwy dla forum

jeśli Ci o to chodziło, to proszę
http://nowa-atlantyda.2367957.n4.nabble.com/   i wspominaj mnie dobrze bo we mnie obudził się buntownik:) i nie wiem kiedy tam zawitam-moje drogi z Serenity mocno się pokomplikowały i to z jej winy
.-3

Re: Propozycje nazwy dla forum

.-3
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Walkiria

Re: Propozycje nazwy dla forum

Walkiria
Jesli o mnie chodzi to wole sie dystansowac od niepotrzebnych zwad. Jednak osobiscie wiekszym zaufaniem darze forum Serenity niz Szuw z dosc prostego i zawsze widocznego dla mnie, odczuwalnego powodu. Jego strony sa u mnie zawsze okreslane jako niebezpieczne swiecac sie na czerwono, podobnie jak polaczenie. Istna meczarnia by tu przewinac szybko cokolwiek. Muli sie tak dlugo, ze zdazylabym przeczytac nastepny rozdzial ksiazki lub wiadomosci. W zasadzie to wszystko. Powodzenia, Dario. Zawsze czlowiek na swoim najlepiej wychodzi - to tak na pocieszenie :)

Re: Propozycje nazwy dla forum

Walkiria
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-3
Ano, jak to? Pocalunek zabki arktycznej go na pewno ozywi :) Pozdrawiam i ciebie :)

Re: Propozycje nazwy dla forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Walkiria
Walkiria napisał/a
Po omacku lub Nabici w butelke z analogicznym obrazkiem jak W trakcie remontu, lecz zamiast pedzelka korek i zamiast farbki butelka z zagubionymi uzytkownikami Atlantydy :)
Dzięki za ciekawe propozycje nazw — dodałem je do pozostałych propozycji :)

[...]

Teoretycznie nie powinno być żadnej różnicy, ponieważ zarówno tutejsze forum, jak i forum Sylwii należą do tej samej platformy Nabble. U mnie jedno i drugie forum otwiera się jednakowo szybko i żadne z forów nie świeci na czerwono. Być może to kwestia przeglądarki, jakiej używasz, systemu operacyjnego itp. Ja używam przeglądarek Google Chrome oraz czasami Mozilla Firefox — na jednej i drugiej przeglądarce nie mam problemu z przeglądaniem forów. System operacyjny, jaki używam, to Windows 10.

Re: Propozycje nazwy dla forum

Walkiria
Unikam Google Chrome znanego z dziur :) Co do systemu nie maja znaczenia - od Windowsa 8-10 i Androida. Teraz tez polaczenie mam niebezpieczne tylko u ciebie. A na glownej w Google ostatnio widniales na czarnej liscie dodatkow zagrazajacych poufnosci danych. Ten program wychwutuje wszystkie strony, ktore nie zapewniaja pelnego bezpieczenstwa i twoje do takich naleza. Chwilowo na swoim bogu tez mialam problem, jak sie okazalo przez dodatek mini czatu, po ktorego usunieciu wszystko wrocilo na swoje miejsce i klodka z pomaranczowej zmienila sie z powrotem na zielona. Lepiej nie kombinowac za duzo czasem... Poza tym z natury byles dawniej nieco za bardzo ciekawy. Pamietam, ale nie wypomne :)

[...]

Poczekaj, poczekaj, chyba pomyliłaś przeglądarkę Googole Chrome z Internet Explorer.
Gogole Chrome to obecnie jedna z najlepszych, najszybszych, najbardziej wydajnych przeglądarek i otrzymuje wysokie noty w różnych rankingach.

Jakiej przeglądarki używasz? Sprawdź, czy ma ona najnowsze aktualizacje. Na czym polegała ta moja ciekawość? Przypomnisz? :)

PS. Być może jakiś dodatek powoduje wyświetlanie takiego komunikatu, ale tak jak wspomniałem, ja na swojej przeglądarce nic takiego nie zauważyłem.

Strona nie ma żadnych wirusów, na przykład według tego skanera: http://www.skan.bezpiecznypc.pl/www.php (można sobie przeskanować).

O przeglądarkach: http://www.spidersweb.pl/2017/02/raport-przegladarek-styczen-2017.html