Propozycje nazwy dla forum

Re: Propozycje nazwy dla forum

Walkiria
Nic wiecej nie powiem poza tym, zeby kazdy w google wpisal haslo chrome dziury. Na chetnego do likwidowania ich w OS czeka niemala nagroda, a wynik 4000 tys. moze przebic jedynie adobe flesh. Reszte zaslonie dla dobra ogolu woalem milczenia. Jesli ktos lubi miec setki malware i Artemisa na koncie to polecac mozna dalej. Jedyne co doceniam w tym systemie to dosc ciekawe programy astronomiczne i naukowe. Choc jest jeszcze jeden dzialajacy jak tor... Mozesz pisac nawet z Japonii oficjalnie przeciez :) Jednak wszystko ma swoja cene.

Re: Propozycje nazwy dla forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Walkiria
Walkiria napisał/a
A na glownej w Google ostatnio widniales na czarnej liscie dodatkow zagrazajacych poufnosci danych.
Ja nie widzę takiego komunikatu. Na stronie głównej wyszukiwarki Google, tak to wygląda:

[...]

No przecież jeśli wpiszesz w Google hasło: "Mozilla Firefox — dziury", "Opera — dziury" itp. , to też wyskoczą Ci różne negatywne komentarze. Obecnie przeglądarka Gogole Chrome jest numerem 1 na świecie i najwięcej ludzi z niej korzysta, jest na bieżąco aktualizowana :)

Przypomnisz mi o tej mojej rzekomej ciekawości? :)

Re: Propozycje nazwy dla forum

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Walkiria
Zarówno forum Serenity jak i Szuwarka ma taką samą informację o stronie-  "połączenie nie jest bezpieczne" na czerwono. Mają tak wszystkie strony bez zielonej kłódki. Włącznie z onetem.

Re: Propozycje nazwy dla forum

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Walkiria
Powód jest więc inny, dlaczego forum Serenity darzysz większym zaufaniem.

Re: Propozycje nazwy dla forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Dziękuję Perełko za komentarz, u mnie tak to właśnie wygląda jak napisałaś :)

[...]

Ma takie prawo, nie mam jej za złe, że większym zaufaniem darzy forum Sylwii :)
Natomiast ciekawi mnie ta moja rzekoma "ciekawskość" o której wspomniała Walkiria w komentarzu wyżej:

"Poza tym z natury byles dawniej nieco za bardzo ciekawy. Pamietam, ale nie wypomne :)"

Zdziwił mnie ten komentarz, ponieważ zawsze wydawało mi się, że nie jestem jakiś wścibski, nadmiernie ciekawski i nikogo nie wypytuję o jakieś prywatne sprawy itp. Dlatego miło by było, gdyby Walkiria zechciała mi przypomnieć :)

Re: Propozycje nazwy dla forum

Walkiria
Nie ma innego powodu, procz wymienionego wyzej. Systemy instaluje i testuje sama, wiec wiem co mowie. A dobry program antymalware wykrywa ich sprytnie ukrytych w chrome setki. Nie wiem po co mam sie powtarzac w tym temacie. Oczywiscie to moje wlasne doswiadczenia. Z innymi nie mam takich problemow i skutecznie wyszukuja zagrozenia. Wiem, ze reklama dzwignia handlu, ale nie przekonasz mnie i koniec :) Natomiast co do tej ciekawosci, czasem lepiej nie popelniac tych samych bledow co reszta. Czyli krotko mowiac - ciagnac spor, wypominac, przypominac co dawne. Powiedzialabym nawet archaiczne. Sytuacja sie zmienila. Jak wiesz nie bylam kiedys Walkiria, lecz Gioconda. A co nieco z tamtego okresu pamietam. Wlacznie z powstaniem nicku "perlowa dziewczyna ". Naprawde wole pozostawic to bez komentarza. Omijam zbedne debaty. Bylo, minelo. Jesli mialabym cos do powiedzenia to zrobilabym to tylko w czasie terazniejszym, nie przeszlym. Spojrz Szu do czego to was wszystkich doprowadzilo. Jestescie fajna grupa, dopoki przyjazna. Niby proste, a tak ciezkie do wykonania. Nie mam zwyczaju wytykac, gdyz wychodze z innego zalozenia - sprobuj sam swoich sil. Perlo, a tobie sprawia przyjemnosc krytyka majac swiadomosc, ze w oczach innych tez nigdy nie bedziesz idealna? Najblizszym idealu byl dla mnie Jan Pawel II, a nawet na nim nikt z was niegdys nie pozostawil suchej nitki. Lothar okreslany jako Bog lepszy. Ale wy tez piekni, wzorcowi, nieskazitelni, nieomylni. Musicie nauczyc sie dyskusji bez osobistych animozji. A to wcale nielatwe i nie zawsze ku temu wszyscy chetni, bo dla wielu to calkiem ciekawe, nie nudne, czasem zabawne albo przekorne, bo a nuz pokaze mu gdzie raki zimuja. Osobista, chwilowa satysfakcja. Przyznam, ze czasem patrzylam na to ze zgroza, a czasem z usmiechem wychodzac. Lubicie sie - piszcie ze soba, nie lubicie - obroccie sie tylem bez potoku slow. Czy waszym zdaniem dobrze wygladaja "dziesiatki litanii" czy zamiast tego - jedno zdanie, a odwal sie i juz? Moze niezbyt czule, ale dobitne i krotkie. Po kij sie ze soba meczyc gorzej niz w najgorszym horrorze czy malzenstwie? Nie chce tego zrozumiec :) I wybaczcie. Wezcie sie wszyscy w garsc i w kupe. A bedzie dobrze ;-) Powodzenia. To moje ostanie tutaj slowa.
1 ... 45678910 ... 16