UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Wenus
Nie przeczytałeś Rysiu moich wypocin?

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

da®®io
ja to przeczytałem - moze to byla " drabina jakubowa:) nie bierzesz pod uwagę sugestii zbiorowej? we dwie-a może wplyw miało winko? no ok, żartuję

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Wenus napisał/a
Nie przeczytałeś Rysiu moich wypocin?
Niee ;/

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

No właśnie się zastanawiamy do dziś co to było. A winko nie wchodzi w grę bo ja byłam wtedy jeszcze niepełnoletnia ma moja mama prawie nie pije alkoholu.

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

I tak mi nie uwierzysz :/

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

moze jakis naukowiec doszukalby sie w tym jakigo zalamania swiatła, odbicia promieni od mokrych drzew, a moze doszukiwalby sie w waszych przeżyciach, stanach podswiadomosciowych, moze by was wzial na hipnoze zeby dociec przyczyn tego zludzenia optycznego-mnie jako racjonalnego sceptyka trudno przekonać slowami

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Wenus napisał/a
I tak mi nie uwierzysz :/
Dlaczego miałbym nie uwierzyć? :D

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

ufo i kosmici to nie jest to samo, ludzie mylą te pojecia i na tej podstawie tworzą sobie "niezwykle" teorie
1234567