UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Ryo2
Wenus napisał/a
I tak mi nie uwierzysz :/
Pippilotto jeżeli coś Ci się przydarzyło kosmicznego to tak było i nie mam powodu by w to nie wierzyć. Ja z kolei miałem przeżycia natury "zaświatowej" ;)

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Wenus
To najpierw Ty Rysiu opowiedz swoje przeżycia a potem ja napiszę jakie dziwne zjawisko widziałam na niebie.
Dzień dobry :)

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Ryo2
Dzień dobry :)

Ojjj ale na pewno? To mroczna historia i trup się w niej ściele gęsto (aczkolwiek prawdziwa)

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Wenus
Dawaj, nie boję się horrorów ;)

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Ryo2
No dobrze , choc lepszy klimat by to wywarło w nocy :D

Razu pewnego gdy oddawałem się naszej narodowej rozrywce (czyli migałem bez sensu po kanałach TV )  usłyszałem rumor dochodzący z innego pokoju.
Byłem sam w domciu (nie licząc kotki), było ciemno na dworze i coś hałasowało w pokoju gdzie trzymałem klamoty do ćwiczeń
Wydawane dźwięki brzmiały jakby ktoś turlał hantelkami po podłodze z jednego końca pokoju na drugi
Popatrzyłem na kotkę , kotka popatrzyła na mnie , poszedłem do kuchni po "argumenty" w postaci wałka do ciasta i noża największego jaki miałem i udałem się do "siłowni". A tam pusto
Dnia następnego dostałem telefon że mniejwięcej w porze tych hałasów umarła babcia ;/

Inny przypadek miał miejsce gdy buszowałem sobie po internecie i raptem odniosłem wrażenie że ktoś się na mnie gapi. W pokoju było pusto (kotka była na łowach) a wyraźnie wyczuwałem czyjąś obecność. Obeszłem pokój w kółko , zajrzałem do paru innych i gdy wróciłem to wrażenie znikło.
Dnia następnego dostałem informację że umarła moja dawna wychowawczyni

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Wenus
U mnie już prawie ciemno i prawie mam dreszcze jak to czytam ;) A tak serio to są rzeczy o którym się nawet filozofom nie śniło. Ponoć jest coś takiego jak zapach śmierci ale nie wiem jaki on jest. Mam bardzo czuły zmysł powonienia i często czułam zapach trudny do zidentyfikowania - coś pomiędzy zgnilizną a zapachem grzybni i ziemi - pojawiał się ten zapach nie wiadomo skąd na kilka minut i znikał.

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

te fotki pokazują zjawisko atmosferyczne zw. " steve "

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Obiecałam napisać po raz drugi o tym  co widziałam, a obietnic dotrzymuję... To co widziałam jako młoda dziewczyna (moja mama widziała to razem ze mną) jest do tej pory dla mnie całkowicie niezrozumiałe. Otóż o zachodzie słońca nad lasem, jakieś 800m od nas,  pojawiło się jajowate czerwono- pomarańczowe światło, które dodatkowo huczało. W zasadzie to mógł być jakiś obiekt, który odbijał światło zachodzącego słońca. Następnie to jajowate światło przekształciło się w słup światła, a po kilku, może kilkunastu minutach wniknęło w głąb lasu. To było latem, w wakacje. Ot i cała historia...
1234567