UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Wenus
Czy to zdjęcie jest nawiązaniem do mojej opowieści o czerwonym świetle nad lasem? Darku, ja wcale nie zaprzeczam, że to mogło być jakieś zjawisko atmosferyczne tylko nie wiem jakie. Nigdy później się z czymś takim nie spotkałam i  nie umiem sobie tego jakoś racjonalnie wytłumaczyć.

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

w necie jest grupa tropiąca takie zjawiska

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

da®®io
ja tymbardziej ci tego nie wytlumaczę co to było skoro tego nie widziałem, ale jestem przekonany, ze to musialobyc jakies zjawisko atmosferyczne oparte na panujących wtedy warunkach pogodowych-ja tylko pokazuje Ci jakie atmosferyczne mozaiki mogą tworzyc się na niebie

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Tylko to co widziałyśmy to jeszcze dodatkowo wydawało dźwięk- huczało- i było o zachodzie słońca a nie w nocy.

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

da®®io
no ok, nie wiem co o tym sądzic, bo co to znaczy w tym przypadku " huczało " ?
a tutaj daję linka w tym temacie
 jesli chcesz się komediowo rozerwać:)
https://youtu.be/HezTP8KGQ00

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Wenus napisał/a
Obiecałam napisać po raz drugi o tym  co widziałam, a obietnic dotrzymuję... To co widziałam jako młoda dziewczyna (moja mama widziała to razem ze mną) jest do tej pory dla mnie całkowicie niezrozumiałe. Otóż o zachodzie słońca nad lasem, jakieś 800m od nas,  pojawiło się jajowate czerwono- pomarańczowe światło, które dodatkowo huczało. W zasadzie to mógł być jakiś obiekt, który odbijał światło zachodzącego słońca. Następnie to jajowate światło przekształciło się w słup światła, a po kilku, może kilkunastu minutach wniknęło w głąb lasu. To było latem, w wakacje. Ot i cała historia...
Ciekawe przeżycie, a zastawiałaś się, czy to nie mógł być piorun kulisty?

"Według relacji świadków, objawia się jako świecąca i poruszająca się kula o promieniu od kilku do kilkudziesięciu centymetrów, czasami wydająca głos podobny do syczenia."

https://pl.wikipedia.org/wiki/Piorun_kulisty

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Wenus napisał/a
U mnie już prawie ciemno i prawie mam dreszcze jak to czytam ;) A tak serio to są rzeczy o którym się nawet filozofom nie śniło. Ponoć jest coś takiego jak zapach śmierci ale nie wiem jaki on jest. Mam bardzo czuły zmysł powonienia i często czułam zapach trudny do zidentyfikowania - coś pomiędzy zgnilizną a zapachem grzybni i ziemi - pojawiał się ten zapach nie wiadomo skąd na kilka minut i znikał.
"Zapach śmierci"? Chodzi o rozkład czy o zabawy naszych szacownych zmarłych? (a oni mają czasami głupie pomysły czego masz przykład na poniższym filmiku :D)

Jeżeli umarli mieli za życia  jakiś ulubiony zapach  to ponoć używają go czasem by dać znać żyjącym że są w pobliżu. Definitywnie mniejsza szansa na to że taki żyjący dostanie zawału ze strachu niż poltergeistowe przestawianie kubków  :)

A tu przykład głupich zabaw (pewnie dlatego ostrzega się przed łazeniem nocą po cmentarzach) :D

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

szuw napisał/a
[...]

One nie zamieniają się w "słupy" z tego co wiem