UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

da®®io
odwracacie problem, bo to sa wizje  mózgu odtwarzajacego to co sobie przyswoił-jestem pewien, ze gdyby nikt nie znal tych relacji o wychodzeniu z ciala, lewitowaniu ppd sufitem i swietlnym tunelu to nikt w tych ekstremalnych stanach takich rzeczy by nie rejestrowal- mozg zapamietuje że  takie sytuacje z filmów, z netu czy ksiązek i potem sobie o tym majaczy i imaginuje- ja w te stany pozaswiadomosciowe nie wierzę

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

odwracacie problem, bo to sa wizje  mózgu odtwarzajacego to co sobie przyswoił
Też gdzieś kiedyś czytałem właśnie o takiej wersji, ale nie zagłębiałem się w ten temat :)

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Ehh to Wylatowo. Miejscowość zasłynęła dzięki UFO  więc całkienm możliwe że i oni je widzieli. W sumie tego typu relacji jest multum a kosmos jest ogromniasty więc w zasadzie całkiem pewne jest że ufoki się tu kręcą. Rodzinka miała fajną przygodę :)

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Ryo2 napisał/a
[...]
Cześć, a swoją drogą, to fajna jest ta nazwa "Wylatowo", tak, jakby faktycznie sugerowała miejsca startu :)

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Wenus
Jak widzę, komentarzy zero. Wiedziałam, że mi nikt nie uwierzy, niepotrzebnie to napisałam.

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

szuw napisał/a
Cześć, a swoją drogą, to fajna jest ta nazwa "Wylatowo", tak, jakby faktycznie sugerowała miejsca startu :)
Cześć ;)
Bo też i tak pewnie jest dzięki czemu Polska wybija się na tle innych państw UE jako ta która posiada port kosmiczny o stosownej nazwie :D

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Wenus napisał/a
Jak widzę, komentarzy zero. Wiedziałam, że mi nikt nie uwierzy, niepotrzebnie to napisałam.
A buu , raczej niepotrzebnie tak szybko skasowałaś bo takie historyjki to chłonę jak gąbka