UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Ryo2
Wenus napisał/a
Obiecałam napisać po raz drugi o tym  co widziałam, a obietnic dotrzymuję... To co widziałam jako młoda dziewczyna (moja mama widziała to razem ze mną) jest do tej pory dla mnie całkowicie niezrozumiałe. Otóż o zachodzie słońca nad lasem, jakieś 800m od nas,  pojawiło się jajowate czerwono- pomarańczowe światło, które dodatkowo huczało. W zasadzie to mógł być jakiś obiekt, który odbijał światło zachodzącego słońca. Następnie to jajowate światło przekształciło się w słup światła, a po kilku, może kilkunastu minutach wniknęło w głąb lasu. To było latem, w wakacje. Ot i cała historia...
Nie mam jasnozielonego pojęcia co to było ale brzmi ciekawie , no i jako człek o otwartym umyśle  rzecz jasna Ci wierzę ;)
A czy to były ufoki czy coś bardziej ziemskiego (choć niekoniecznie atmosferycznego) to trudno rzec ale przeżycie miałyście fajne.  A bałyście sie tego?

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

da®®io
zobacz jakie to jest niezbadane zjawisko atmosferyczne związane z zorza polarną
https://www.google.com/search?q=zjawisko+steve&

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Ryo2 napisał/a
One nie zamieniają się w "słupy" z tego co wiem
Czyli moja próba wytłumaczenia tego zjawiska odpada

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Ha ha ha ha ha , ale się uśmiałam z tego filmiku  Przy okazji naszła mnie taka refleksja - co trzeba mieć w głowie, żeby wymyślić takie sceny ;DDD

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Huczało znaczy przypominało jednostajny warkot jak np. samolotu. Nawet sobie pomyślałyśmy, że to jakaś katastrofa lotnicza ale nic takiego nie miało miejsca bo by coś w tv mówili.

[...]

Bo to jest humor a'la Bruce Campbell (mój ulubiony aktor notabene) :D
Cały film z którego pochodziła scena jest na yt o tu: https://www.youtube.com/watch?v=l2k1K0OfQw8
W zasadzie mozna go obejrzeć bez znajomości poprzedniego bo i tak wszystko będzie objaśnione ;)
Ale tak pro forma gdybyś chciała znać całą historię to tu masz poprzednią część:  https://www.cda.pl/video/898994ad  ;))

Re: UFO zobaczyli podczas podróży samochodem

Wenus
Dzięki Rysiu :) w sam raz do podusi ;DDD Ale może dziś spojrzę na te ufoki co je Darek wkleił :)

OD SPOTKANIA Z UFO MINĘŁO 13 LAT - Lech Chaciński o swojej historii z 2003 roku